سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 106
بازدید دیروز : 7
کل بازدید : 136419
کل یادداشتها ها : 545
خبر مایه


امروز همایش طوفانی حامیان رئیسی ساعت 16:30 در مصلای تهران برگزار می‎شود. امروز درهای پارکینگ‌ها و محوطه عمومی مصلی از ساعت 14 به روی مردم باز خواهد بود.

امروز همایش طوفانی حامیان رئیسی ساعت 16:30 در مصلای تهران برگزار می‎شود. امروز درهای پارکینگ‌ها و محوطه عمومی مصلی از ساعت 14 به روی مردم باز خواهد بود.

رجانیوز - گروه سیاسی: محوطه داخل مصلی خیلی وقت است پر شده. جمعیت در انتظار سید ابراهیم رئیسی است تا از کرج خود را به میان جمع هواداران تهرانی‎اش برساند.

 

خطوط تلفن همراه و اینترنت در محدوده مصلی تهران با مشکل مواجه شده و خبرنگاران در ارسال اخبار و تصاویر اجتماع عظیم 200 هزار نفری مردم تهران با محدودیت مواجه هستند. بسیاری از هواداران حاضر در مصلی این اقدام را مشکوک می دانند.

 

 

 

شبستان مصلی از ساعتی پیش کاملا پر شده و در محوطه بیرونی ازدحام شدید جمعیت وجود دارد. نهایتا سیدابراهیم رئیسی همراه با محمدباقر قالیباف وارد مصلی شدند؛ سعید جلیلی هم چندی بعد به آنها پیوست.


 

 

 

رئیسی گفت: برنامه‎ای ما ارائه کردیم و از آغاز تبلیغات اعلام کردیم. ما راهکار برون رفت از بحران بیکاری را می‎دانیم. باید به لحاظ کمی و عددی حداقل در هر سال یک میلیون شغل ایجاد گردد. هم بنده گفتم هم قالیباف که امکان ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر موجود است. در سخنانشان تشکیک کردند. گفتند مگر می‎شود؟ اقتصاد دریا، پیشران‎های اقتصاد مثل صنعت مسکن، اقتصاد فضای مجازی و آی‎تی، اقتصاد صنایع پایین دستی پتروشیمی و بسیاری از ظرفیت‎ها را فعال کردید و اگر مهم‎تر از همه جلوی مفاسد اقتصادی را گرفتید امکان ایجاد شغل میلیونی وجود دارد.

 

 

 

او گفت: اگر نیمی از قاچاق کاهش پیدا کند با ساز و کاری که ارائه کردیم، هر یک میلیارد دلار، 100 هزار شغل ایجاد می‎کند. ده میلیارد، یک میلیون شغل ایجاد خواهد کرد.

 

او افزود: ما گفتیم امروز در شأن ملت بزرگ ایران نیست فقرایی داشته باشند با این فاصله طبقاتی. ما شعار عدالت اجتماعی دادیم که در شأن ملت ایرتن است. چرا این‎قدر فاصله طبقاتی را با سیاست‎های غلطتتان بیشتر کردید؟

 

 

 

 

 

 


      ادامه قبل




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ